Ostatné náležitosti
VI. Marketingový plán
Názov spoločnosti BLESK sa odvíja od našej rýchlosti pracovať a pristupovať k svojim povinnostiam. Veríme, že na našom trhu budeme flexibilní a dokážeme pohotovo – bleskovo reagovať na rôzne zmeny a nástrahy. Dúfame, že naši akcionári budú na konci našej činnosti, keď im budeme vyplácať dividendy s činnosťou Blesku spokojní.
Marketingová stratégia š. s. Blesk plne využíva 5 základných nástrojov marketingu: produkt, cena, podpora predaja, distribúcia a ľudia. Cieľom je, aby bol správny výrobok/ služba v správnej cene, v správnom čase na správnom mieste.
Spoločnosť bude vyrábať a ponúkať produkty, o ktoré zákazníci prejavili záujem ale i nové produkty. Cenová politika vychádza z tradičných cien na danom trhu, pričom nákladová tvorba cien dokazuje väčšiu alebo menšiu efektívnosť. Veľkú pozornosť bude spoločnosť venovať včasnej a účinnej reklame, aby výnosy za produkty boli čo najvyššie. Ponuku našich výrobkov a služieb rozšírime aj na druhú budovy školy sídliacu na Piešťanskej ulici. Potenciálnych zákazníkov oslovia naše plagáty, hlásenia v školskom rozhlase, predaj výrobkov na hlavnej chodbe školy, atď. Sme rozhodnutí uspieť vysokou kvalitou, pestrosťou a rozmanitosťou sortimentu a dobrou cenou.
VII. PLÁN ODDELENIA ĽUDSKÝCH ZDROJOV
Úlohou oddelenia ľudských zdrojov je zaznamenávať dochádzku počas výrobného obdobia, údaje výplatnej listiny a údaje týkajúce sa miezd, pričom zamestnanci dostávajú minimálnu mzdu 0,30 € a členovia predstavenstva po 2 € za obdobie. Najlepších zamestnancov budeme motivovať odmenami, ktoré im budú vyplatené po dosiahnutí zisku študentskej spoločnosti. S každým zamestnancom robíme a budeme robiť pravidelné pohovory, čím sledujeme spokojnosť našich zamestnancov, ktorí napĺňajú ciele akcionárov.
VIII. PODPORNÉ DOKUMENTY
1. Zmluva o združení študentov aplikovanej ekonómie pri SOŠ v Novom Meste nad Váhom č. 004/2009zo dňa 16. 09. 2009.
2. Stanovy BLESK, š. s. – schválené na Ustanovujúcom valnom zhromaždení dňa 12. 10. 2009.